Miejscowość, data…………………………………………………………….
FHU HORTUS Krzysztof Wąsik
Zawada 77, 39-200 Dębica
Tel: 798 970 188
e-mail: fhuhortus@vp.pl
PROTOKÓŁ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI TOWARU
Imię i nazwisko klienta: …………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Adres klienta: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Telefon kontaktowy: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Adres e-mail: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Data nabycia towaru: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Dowód zakupu (paragon/faktura) nr: ……………………………………………………………………………………………………………………..
Nazwa towaru: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Cena zakupu brutto: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Szczegółowy opis wad towaru: ………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Data stwierdzenia wady: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Z uwagi na powyższe żądam:
- Wymiany towaru na nowy*
- Nieodpłatną wymianę towaru*
- Obniżenia towaru o kwotę* …………………………………………..(słownie)……………………………………………………………………………………………………………………..zł. Proszę o zwrot podanej kwoty na konto o numerze …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
- Odstępuje od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto*…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Sprzedawca poinformuje klienta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania niniejszego protokołu. Protokół można przesłać pocztą lub e-mailem.
…………………………………………………………….
(podpis zgłaszającego reklamację)
………………………………………………………………….
(miejscowość, data)
*podkreślić właściwe